FAQ Infolinia
- W jaki sposób zapłacę za centralę ?
- Czy mogę nagrywać moje rozmowy telefoniczne?
- W jakim formacie mogę ściągnąć nagrania? Jak je otworzyć.
- Ile czasu muszę czekać na centralę ?
- Potrzebuję pomocy. Jak się z wami skontaktować?
- Czy moje dane są bezpieczne?
- Nie chcę płacić za przekierowania na telefony komórkowe lub stacjonarne. Czy jest taka możliwość?
- Czy zamawiając usługę jestem zobowiązany umową lojalnościową?
- Jakich programów mogę użyć do odbierania połączeń na darmowych kontach SIP ?
- Co mogę zainstalować na moim telefonie, aby móc bezpłatnie odbierać połączenia z centrali ?
- Czy po wykupieniu mogę zmieniać moją centralę?
- Używam innych usług firmy Limtel. Czy mogę użyć mojego konta?
- Co to jest konto SIP?
- Jakie łącze internetowe muszę mieć by prowadzić centralę ?
- Czy mogę wyznaczyć godziny pracy centrali? Nie chcę by klienci dzwonili wieczorami.
Zamawiając usługę możesz wybrać jedną z wielu form płatności m.in szybkie internetowe przelewy, płatność kartą kredytową oraz PayPal.
Oczywiście! Taką opcję znajdziesz w dziale "Dodatki" po skonfigurowaniu swojej centrali. Wszystkie nagrania dostępne będą do osłuchania bezpośrednio w panelu administratora lub do ściągnięcia na dysk.
Wszystkie nagrania udostępniane są w formacie ogg. Jest to format darmowy i bardzo podobny do mp3. Otworzy go praktycznie każdy odtwarzacz multimedialny np. Winamp.
Na centralę nie musisz w ogóle czekać. Jest dostępna zaraz po zakupie. O każdej porze dnia i nocy.
Po prawej stronie serwisu znajdziesz widget kontaktowy, za pomocą którego skontaktujesz się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób.
Tak! Logowanie i poruszanie się po panelu administratora zabezpieczone jest protokołem SSL, dzięki któremu nikt nie będzie mógł śledzić tego co robisz na stronie i przechwycić twojego hasła.
Tak! Wystarczy, że w trakcie tworzenia lub administrowania linią założysz bezpłatne konta SIP. Otrzymasz od nas dane, które możesz wprowadzić do:
- komunikatora na komputerze (przypominającego Skype)
- programu na telefonie komórkowym (Android, iPhone)
- telefonu stacjonarnego VoIP
i bezpłatnie odbierać połączenia przekierowywane przez Internet.
Nie. Możesz w każdej chwili ją wypowiedzieć.
Polecamy darmowe, otwarte, wieloplatformowe komunikatory:
Istnieje wiele komunikatorów na telefony komórkowe działające pod kontrolą systemów Android i iOS (iPhone). Testowaliśmy m.in. csipsimple (bezpłatny) i rozwiązania firmy Acrobits (płatne).
Tak! W panelu administratora możesz dowolnie modyfikować jej ustawienia i wykupywać różne atrakcyjne dodatki.
Tak. Do serwisu możesz logować się tymi samymi danymi, z jakich korzystasz przy użytkowaniu innych serwisów. Masz dostęp również do swojego konta prepaid.
Konto SIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet. Założone wraz z Infolinią, pozwoli Ci bezpłatnie odbierać z niej połączenia. Otrzymasz od nas swój unikalny login, hasło oraz inne dane, niezbędne do skonfigurowania go komputerze w komunikatorze podobnym do Skype, w telefonie komórkowym lub telefonie VoIP.
Jeżeli używasz przekierowań na telefony komórkowe lub stacjonarne nie potrzebujesz w ogóle dostępu u Internetu. Jeżeli chcesz odbierać połączenia za pomocą darmowych kont SIP, wystarczy dowolne stałe połączenie Internetowe z zagwarantowanymi 80kbit/s na pojedynczą rozmowę.
Tak. W kreatorze usługi oraz w panelu sterowania możesz ustawić godziny pracy centrali.


Więcej niż
przekierowanieMasz wielu pracowników lub oddziały firmy? Nie ma problemu ! Wpisz zapowiedź i stwórz telefoniczne menu wyboru.

Odbieraj
na czym chceszPołączenia wykonane na numer infolinii możemy przekierować na telefon komórkowy, stacjonarny, komunikator internetowy lub telefon VoIP.

Od zaraz
3 minutyTwoja infolinia będzie dostępna natychmiast po zamówieniu! Wszystko przygotujesz w kilka minut za pomocą przyjaznego kreatora na stronie www.