Jak to działa?
W serwisie minicentrala.pl za pomocą prostego kreatora tworzysz swoją wirtualną centralę telefoniczną, którą potem zarządzasz dzięki dostępowi do panelu administratora. Stworzona linia telefoniczna jest dostępna natychmiast pod wybranym numerem z dowolnej z 49 stref Polski.
Centrala znajduje się na naszych serwerach telekomunikacyjnych. Kiedy klient na nią zadzwoni, automatycznie odbierze ona od niego połączenie i powita zapowiedzią jaką wpiszesz w kreatorze. Jeżeli masz takie życzenie, przedstawi również klientowi telefoniczne menu wyboru, za pomocą którego będzie mógł wybrać na przykład dział, z którym chce się połączyć.
Ostatecznie centrala przekieruje połączenie od klienta na telefony jakie wskażesz. Możemy zadzwonić zarówno na Twój telefon komórkowy, stacjonarny jak i komunikator internetowy czy telefon VoIP. W trakcie, kiedy rozmawiasz z klientem, nasz system może rejestrować rozmowę i udostępnić Ci ją w Panelu Administratora.
Więcej niż
przekierowanieMasz wielu pracowników lub oddziały firmy? Nie ma problemu ! Wpisz zapowiedź i stwórz telefoniczne menu wyboru.
Odbieraj
na czym chceszPołączenia wykonane na numer infolinii możemy przekierować na telefon komórkowy, stacjonarny, komunikator internetowy lub telefon VoIP.
Od zaraz
3 minutyTwoja infolinia będzie dostępna natychmiast po zamówieniu! Wszystko przygotujesz w kilka minut za pomocą przyjaznego kreatora na stronie www.