Dlaczego Minicentrala?
Posiadanie własnej infolinii jest niezbędnym elementem kreowania profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Wykreowanie jej w formie wirtualnej centralki internetowej daje ogromną elastyczność i pozwala połączyć pod jednym numerem wszystkich pracowników firmy bez względu na tryb i miejsce ich pracy.
Dzięki serwisowi minicentrala.pl możesz przez Internet przygotować własną linię telefoniczną ze wszystkimi cechami znanymi z infolinii dużych firm i korporacji. Bez względu na to, w jaki sposób masz zamiar odbierać telefony od klientów, usłyszą oni profesjonalną zapowiedź oraz muzykę w takcie oczekiwania na połączenie z konsultantem. Osoba dzwoniąca nie odczuje żadnej różnicy, nawet jeżeli nie posiadasz stacjonarnego działu obsługi klienta, a wszystkie rozmowy realizujesz przez telefony komórkowe. Dalej będziesz w stanie zachować elastyczność i mobilność swojej firmy, nie rezygnując jednocześnie z kreowania profesjonalnego jej wizerunku.
Kolejną niezwykle istotną funkcjonalnością jest możliwość nagrywania rozmów. Pozwoli to Twojej firmie na rozwiązanie niejasnych lub konfliktowych spraw, jakie wyniknąć mogą w trakcie współpracy z klientami. Dodatkowo, informacja o rejestrowaniu rozmów może łagodząco wpłynąć na zachowanie dzwoniących osób oraz zmobilizować pracowników do jeszcze lepszej obsługi klienta.
Chcesz wiedzieć więcej ? Zapoznaj się z naszą listą najczęściej zadawanych pytań
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami !

Więcej niż
przekierowanieMasz wielu pracowników lub oddziały firmy? Nie ma problemu ! Wpisz zapowiedź i stwórz telefoniczne menu wyboru.

Odbieraj
na czym chceszPołączenia wykonane na numer infolinii możemy przekierować na telefon komórkowy, stacjonarny, komunikator internetowy lub telefon VoIP.

Od zaraz
3 minutyTwoja infolinia będzie dostępna natychmiast po zamówieniu! Wszystko przygotujesz w kilka minut za pomocą przyjaznego kreatora na stronie www.